• Besplatna dostava preko 5000 rsd

 

Garancije za robu

Jedan od najvažnijih kriterijuma funkcionisanja naše proizvodnje je to da su sve igračke koje se proizvode i prodaju sertifikovane i poseduju garanciju firme.

 

Rok garancije

Računa se od datuma prodaje robe Kupcu i traje 1 godinu.

Garancija se odnosi samo na oštećenja nastala usled proizvodnog nedostatka.

Garancija se ne odnosi na slučajeve: prirodnog habanja elemenata tokom ekspluatacije, mehanička oštećenja, oštećenja nastala usled nepravilnog čuvanja, gubitka sitnih elemenata opreme. 

 

Osnovne odredbe za prijem robe neodgovarajućeg kvaliteta 

 

  1. U skladu sa Ugovorom o isporuci shodno važečim zakonskim propisima, Isporučilac prima robu neodgovarajućeg kvaliteta – sa vidljivim ili skrivenim defektima, nekompletnu robu, robu sa oštećenim pakovanjem, kao i slučaju nekompletne isporuke.
  2. Kada potrošač uoči nedostatke robe i podnese zahtev za zamenu iste Isporučilac vrši zamenu robe u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je upućen zahtev.
  3. Ako Isporučilac u trenutku podnošenja reklamacije nema robu koja je potrebna za zamenu, zamena se vrši u roku od mesec dana od dana kada se podnese takava zahtev ili se vraća iznos koji je plaćen za robu.

 

Povraćaj robe

Povraćaj robe odgovarajućeg kvaliteta

Ako je roba koju kupite odgovarajućeg kvaliteta, ali vam nije prikladna po osnovu bilo kog parametra, vi je možete vratiti ili promeniti u roku od 14 (četrnaest) dana, ne računajući dan kupovine iste! PAŽNJA! Roba mora biti u ispravnom stanju – stvar nije bila u upotrebi, pakovanje nije otvarano.


Povraćaj robe putem pošte ili posredstvom transpornog preduzeća

Za povraćaj robe potrebni su: 
- broj lične karte
- teretni list ili fiskalni račun
- zahtev za povraćaj (preuzeti obrazac)

Navedeni dokumenti prvo potrebno poslati na email: smartwood.rs@gmail.com i zajedno sa robom u orginalnom pakovanju na adresu: PR SmartWood, 11090 Beograd, Sedamnaestog oktobra 22A, tel. +381695501151

Novčana sredstva se vraćaju u roku od 10 dana nakon dobijanja vračene robe.
Mogući načini povraćaja: 
- na karticu (ako se plaća karticom)
- prenosom novca na račun 
Troškove slanja vraćene robe odgovarajućeg kvaliteta snosi kupac.


Povraćaj robe neodgovarajućeg kvaliteta 

Ako ste dobili robu neodgovarajućeg kvaliteta (skriveni nedostatak) – pošaljite nama na elektronsku poštu  smartwood.rs@gmail.com fotografiju robe na kojoj se vidi nedostatak/defekt.
Nakon toga kontaktiraće Vas naš menadžer i dogovoriti sa vama proceduru povraćaja/zamene date robe.
Ako je potrebno da se roba vrati nama, troškove slanja iste snosi firma SmartWood.

Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića.
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing