Da vam duge šetnje ili putovanja ne bi bili dosadni mi smo vam pripremili mali spisak igara:
PRVO I POSLEDNJE SLOVO
Prvi učesnik u igri smišlja reči,
drugi učesnik treba da na poslednje slovo reči da smisli svoj reč.
U igri se korist imenice u jednini, kao i imena, nazivi, nadimci životinja.
Sledeći ili prvi igrač nastavljaju sa igrom i smišljaju reču na poslednje slovo
od reci prethodnog igrača.
POGODI BROJ
Zamislite jedan broj od 1 do 10. Pogadamo iz tri pokušaja.
Na primer, zamislio si broj 7. Dete - 5, mama - veći broj,
dete - 8, mama - manji broj, dete - 7, mama - pogodila.
Red je na tebe da naučiš.
KORACI
Ko će pre da dođe hodajući u stilu liliputanca - to je hodanje sitnim koracima,
kada hodate sa vrhom čarape na petama. Odabirate cilj, na primer crveni auto ili stub.
I ko će brže da stigne do cilja hodajuci u stilu liluputa.
Druga varijanta - grabimo krupnim koracima ka cilju.
Ko će pre da dođe ili ko napravi više koraka - manje do cilja.
Možete da "pogodite" koliko koraka ima do cilja.
Na primer, rekli ste 10, dete 15.
Prodite potrebno rastojanje i pobednik je onaj ko je pogodio broj koraka.
NAĆI SVOJ BROJ
Bilo koji broj (od 0 do 9) vi i dete, svako ima svoj broj.
I tokom čitavog puta tražite svoj broj svukud: na brojevima auta,
na kućama i zgradama, na reklamama itd.
Pobeđuje onaj ko ima najviše pronađenih brojeva.
SETI SE IZ KOG CRTAĆA
Na smenu se sećate odlomka iz crtaća (nekoliko reči, rečenica ili odlomaka iz pesme)
i drugi treba da pogodi iz kog je to crtaća. Igra je vesela i privlači dugo pažnju.
O ČEMU SE RADI.
Potrebno je da pogodiš reč iz 3 pokušaja. Na primer, smišljamo reč "trava".
Prva pomoć "Zelena". Drugi učesnik treba da kaže jednu reč.
Ako nije pogodio druga pomoć je "raste".
Može da bude samo jedna reč (ne izraz). Igra se nastavlja do tri pomoći.